Thursday, December 5, 2013

AILIN Skincare Dijamin Selamat!

Seperti yang kita semua sedia maklum lambakan produk di pasaran dengan harga ada yang murah dan mahal tetapi sudahkah anda selidik latar belakang produk tersebut sebelum anda membelinya? Pastikah anda produk itu dijamin selamat tanpa kesan sampingan?

Ternyata kaum hawa kini terlalu obses untuk kelihatan cantik dan putih dengan cepat tanpa ambil peduli produk yang mungkin mengandungi bahan kimia terlarang yang mampu merosakkan wajah. Malah lebih parah merosakkan organ dalaman anda dalam senyap.

Jika anda mudah terpengaruh dengan iklan dan janji manis penjual produk kecantikan di luar sana, jom selidik dulu sebelum membeli. Pastikan penjual produk kecantikan itu mempunyai lab test seperti di bawah untuk kesahihan produk itu bebas dari bahan kimia.






Adakah anda ingin terus menjadi mangsa bahan terlarang ini demi untuk cantik? Sila katakan BERHENTI SEKARANG kerana kesan jangka panjang kesihatan anda jadi taruhan! Anda berlaku kejam pada wajah anda kerana obses untuk cantik cepat? Tapi ape berlaku pada kesan panjang anda? Anda tahu?

Jangan tersalah langkah memilih. Jadilah pengguna yang bijak! Menyesal kemudian hari tak berguna...

No comments:

Post a Comment