Monday, December 30, 2013

Macam mana nak dapatkan kulit cantik semulajadi?


Yang jauh mai datang rapat, yang dekat mai datang dekat...
Leeya nak story mory sikit tipis nak cantik semulajadi.

Untuk dapatkan kulit cantik semulajadi kenalah cantik dari dalaman kita dulu. Tapi camne? Takkan nak hantar cash wash pulak kan? Hihihi. Just kidding.

Actually if kita tepek skincare sekali pun tapi kalau dalaman kita tak bersih dan bermasalah pun still juga muka kita tak nampak cantik semulajadi. Nampak kusam dan tak bermaya jew.

Sebab tuelah Leeya amalkan stigma Saffron @ Za'faran nie. Tambahan pula Leeya memang mempunyai masalah kulit jerawat. Dengan amalkan Saffron @ Za'faran nie akan mencuci dan merawat dalaman Leeya dulu.

Haaa bila dalaman dah bersih mestilah kejelitaan tue terpancar pada luaran kita.

Sudah tahukah kamu apa saja kandungan dan manfaat hebat dari Saffron @ Za'faran?
● Mengandungi Crocin dan Safranal sebagai komponen utama. Komponen utama dari Saffron adalah Crocin yang dapat membuat warna kulit lebih merata dan bercahaya, dan Safranal yang bertanggungjawab pada aroma Saffron itu sendiri. Pada setiap Bunga Saffron, serbuk sarinya memang sedikit namun serbuk sari tersebut yang menjadi kunci dan solusi untuk berbagai masalah kecantikan yang sering kamu alami, seperti jerawat ataupun kulit sensitif.

● Kaya akan kandungan mineral dan vitamin. Saffron sangat kaya akan kandungan mineral, seperti copper, potasium, kalsium, mangan, iron, selenium, zinc, dan magnesium. Semua unsur tersebut sangat baik untuk menjaga kesehatan tubuh dan kulit. Tidak hanya itu, Saffron juga mengandung vitamin A, asam folat, riboflavin, niasin, dan vitamin C yang sangat baik untuk menjaga dan membantu keremajaan kulit. Kandungan vitamin dan mineral tersebut juga dapat membuat warna kulit semakin bersinar sehingga kulit pun akan terlihat putih merona alami.

● Memiliki kandungan antioksidan yang tinggi. Kandungan antioksidannya yang tinggi pun membuat produk kecantikan berbahan Saffron sangat tepat untuk menutrisi kulit. Tidak heran kalau sekarang banyak ditemukan produk kecantikan yang menggunakan senyawa ini karena Saffron dapat mengurangi produksi melanin di kulit sehingga warna kulit akan tampak cerah merata tanpa noda. Selain kandungan di atas, Saffron memiliki sifat hidrasi sehingga dapat digunakan dalam hydrating cream,moisturizer,dan scrub. Karena itulah, pemanfaatan Saffron untuk kecantikan kulit juga baik untuk kamu yang punya masalah kulit kering. Untuk kamu yang punya masalah jerawat, memakai produk perawatan kulit yang mengandung Saffron juga dapat menjadi solusi karena Saffron bersifat antibakteri dan exfoliating. Oleh karena itu, produk perawatan kulit yang mengandung Saffron sangat baik untuk membersihkan jerawat.

So AILIN likers & followers, selain penggunaan produk AILIN yang mengandungi Saffron ini, anda boleh juga amalkan Saffron dalam pemakanan anda.

Dah tahu khasiat dan manfaatnya bukan? Jangan menunda atau menangguh lagi untuk mencuba AILIN Skincare untuk merawat kulit dan menjaga kecantikan wajah anda.

Anda impikan kulit wajah cantik semulajadi, AILIN Skincare realisasikan impian anda!! Dapatkan kulit yang sihat dan bersinar dengan perawatan kylit secara teratur. Selamat merawat kulit ya!

Berat 0.5 gram
RM30 only! (exclude postage)

Berminat?
3 LANGKAH MUDAH UNTUK TEMPAHAN
➳ Klik LIKE page https://www.facebook.com/skincareAILIN
➳ SMS/WHATSAPP ke 011-16200484 / 019-3444331
➳ PM di https://www.facebook.com/messages/skincareAILIN


STOK TERHAD!!! KAMI TAK JAMIN ANDA AKAN MEMILIKI PRODUK TERLAJAK LARIS NI JIKA ANDA TIDAK BUAT TINDAKAN PANTAS!!!

No comments:

Post a Comment