Sunday, December 8, 2013

Malaysia's Largest Blogger Gathering

Acara Istimewa untuk Penulis Blog & Pengunjung (Fun,Shopping, Exciting, Education, Sales & Games)
Bloggers dan bukan penulis blog adalah dialu-alukan untuk hari yang penuh dengan aktiviti. Jom datang dan turut memeriahkan Malaysia' Largest Blogger Gathering. 

Yang lebih menarik AILIN akan berada di booth no. 66 pada acara gemilang itu! Sudahkah anda bersedia untuk dapatkan AILIN Skincare dengan harga yang murah giler giler? Memang tersangat rugi jika anda tidak miliki AILIN Skincare di booth kami di sana kerana harga yang jauh beza dengan harga di pasaran! 

Mari datang serang booth kami di sana! Untuk 10 orang yang terawal bukan sahaja dapat harga yang lebih murah giler giler tetapi anda juga dapat voucher untuk next purchase! Memang sangat jimat dan sangat berbaloi uols! Jangan lepaskan peluang keemasan ini! 

Harga? Haa...mesti tak sabar nak tau harganya kan? Tapi nanti dulu dan terus bersabar kerana kami akan beritahu harganya nanti. Harga semestinya the best price for our lovely customer. Hihihi. Nantikan update dari kami....

Selain dipenuhi dengan aktiviti mengunjungi booth2 yang ada di sana, temui artis-artis popular termasuk Iqram Dinzly, Marsha Milan, Ally Iskandar dan Sharifah Sakinah.

Jangan lupa untuk mengunci tarikh ini dan jumpa anda di 14 Disember, 2013 di MIECC - Pameran Antarabangsa Malaysia dan Pusat Konvensyen, Mines, Seri Kembangan.

Semestinya anda tidak mahu melepaskan peluang untuk memborong AILIN Skincare dengan harga yang berbaloi baloi murah! Jom serbuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu............

2 comments: